יוגה לנשים

יוגה לנשים – יוגה במעגלי החייםשיעורי יוגה לנשים

יוגה הינה שיטת תרגול עתיקה המתייחסת לאדם באופן שלם והוליסטי. תרגול היוגה מתייחס לרבדיה השונים של האישה תוך שימת דגש על שמירת האיזון בניהם. מצב של בריאות הינו מצב של איזון בין הגוף לנפש.

מצב של איזון יכול להיות מושג ע"י תרגול מתיחות הגוף השונות- תרגילים השמים דגש על עיסוי איברי הגוף הפנימיים והחזרתם למקומם הטבעי, הזרמת שפע של דם לאיברי הגוף ולרקמות, מתיחה וחיזוק של שרירי הגוף, שחרור הצטברות של מתחים משרירי הגוף על ידי מתיחה, כיווץ והרפיה. כמו כן, תרגול היוגה מעניק כלים ייחודים המסייעים לאישה לשמור על בריאותה הגופנית בתוך מסע החיים אשר חושף את האישה פעמים רבות לגורמי לחץ או מתח (סטרס) שונים ולמצבי טראומה המחלישים את הגוף ואת רצפת האגן, כגון, הריונות, לידות, ניתוחים, עומס פיזי, עלייה במשקל.

לצד תרגול פיזי מושם דגש על ההיבט הנפשי. תרגול יוגה לנשים מעניק כלים משמעותיים בעזרתם יכולה האישה להגביר את הקשב ותשומת הלב לרגשותיה ומחשבותיה. הגברת הקשב מסייעת לאישה להיות מודעת יותר לעצמה, להתמודד עם מצבי לחץ וחרדה, התרגול מגביר את תחושת החיוניות והאנרגטיות ומעניק תחושת רעננות וקלילות לצד מיצוק וחיטוב הגוף. התרגול נעשה ע"י תרגול של טכניקות התבוננות, תרגילי נשימה, תרגילי ריכוז, הרפיה ודמיון מודרך.

יוגה לנשים מסייעת לאשה להתחבר מחדש לקצב הייחודי שלה בתוך מסע החיים ובפרט במצבים של חוסר איזון, מתח ובעיות בריאותיות שונות.

 

שיעורי יוגה לנשים בצפוןיוגה לנשים

השיעורים נערכים בגליל המערבי בנהריה. השיעורים מועברים בקבוצות אינטימיות, תוך מתן יחס אישי וקשוב לכל מתרגלת ולצרכיה האישיים. השיעורים נותנים מענה לבעיות שונות החל מהרובד הגופני וכלה ברובד הנפשי.

 

ניתן להגיע לשיעור ניסיון ללא עלות, צרי עמנו קשר לפרטים נוספים

ישנה אפשרות גם לשיעורים פרטיים בהם נתייחס וניתן מענה למאפיינים הייחודיים ורצונותייך האישיים.

לחצי כאן למחירון המלא ומערכת השעות