מתרגלים מספרים- רן חג'ג'

בן 45 עובד כנגר, מתרגל יוגה בקבוצת גברים בשלומי מזה כחודשיים וחצי.

חיפשתי פעילות ספורטיבית לשעות הפנאי וכך הגעתי לתרגול יוגה.

כבר אחרי התרגול הראשון הרגשתי אנרגטי וחיוני והדבר נמשך עד היום.

למרות שאינני מתרגל זמן רב ועושה זאת רק פעם בשבוע במסגרת הקבוצה (לצערי אין לי זמן לתרגל בבית) אני חש בבירור שתרגול היוגה מטיב גם עם הגוף וגם עם הנפש.

לפני שהתחלתי לתרגל סבלתי מכאבים בכתפיים ובגב כתוצאה מפציעות ופריצות דיסק  ובעקבות התרגול מצב הגב והכתפיים שלי הולך ומשתפר והכאבים הולכים ופוחתים גם ברמת הכאב וגם בתדירותם.

אפשר ממש להרגיש בזמן התרגול את זרימת הדם בכל חלקי הגוף ומפעילים את כל חלקי הגוף גם אזורים ושרירים יותר פנימיים שלא יוצא להפעיל אותם במהלך היום יום וזאת למרות שאני עוסק בעבודה פיזית.

למרות שאנו עובדים קשה במהלך התרגול, כי אורי לא מוותר ודוחף אותנו למצות את היכולות שלנו, אחרי התרגול במקום להרגיש סחוט ועם שרירים תפוסים כמו שהייתי מרגיש אחרי השקעה כזו בספורט, אני מרגיש דווקא ערני, חיוני ואנרגטי.

למרות שאנחנו עובדים קשה, כשמתרגלים בחברת עוד גברים כשהדברים נעשים עם הרבה שמחה, הומור וכייף הזמן פשוט טס בלי שמרגישים.

והמאמץ בהחלט משתלם כי אני רואה את ההתקדמות המהירה שלי משבוע לשבוע בגמישות ובכח.

האתנחתא השבועית  במהלכה אנו מתנתקים לגמרי מהמירוץ היום יומי של עבודה, משפחה, סידורים וכיו"ב  גם היא תורמת הרבה להתחדשות הכוחות ולא משנה איך נכנסתי לתרגול אני יוצא ממנו "כמו חדש".

לסיכום אני יכול להמליץ על היוגה כתחזוקה טובה גם לגוף וגם לנפש כפי שהמלצתי לאבי וגיסי שהצטרפו אלי לקבוצה ומאוד מרוצים אף הם.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

מתרגלים מספרים- רן חג'ג', 5.0 out of 5 based on 2 ratings

נשמח לשמוע את דעתכם על המאמר