יוגה לנשים בהריון

תקופת ההיריון הינה תקופה גדושה בשינויים, מיוחדת ומרגשת עבור האשה. השינויים הרבים החלים בגופה של האשה דורשים ממנה להיות בתשומת לב לגופה ולדאוג לבריאותה (ולבריאות העובר שברחמה התלויה בבריאותה שלה ) בתקופה רגישה זו במיוחד.

במהלך ההיריון חיוני שהאישה תשמור על רווחתה הגופנית והנפשית לטובתה ולטובת העובר. לתרגול יוגה בתקופת ההיריון יתרונות רבים כל כך שתקצר היריעה מלפרטם . אזכיר כמה מהם בבחינת פרטים המלמדים על הכלל …

כך למשל, תרגול יוגה מסייע בהתפתחות תקינה של ההיריון, שומר על איזון הורמונאלי … ומזרים שפע של דם לרחם ולעובר.

כן מסייע התרגול בשמירה על יכולת שרירית תקינה ,חשוב תמיד אמנם אך יותר מתמיד כשמתווספים לגופך קילוגרמים נוספים כתוצאה מההריון.אותו משקל נוסף המתחלק בצורה לא סימטרית גורם פעמים רבות לכאבי גב ואגן , אותם ניתן למנוע /להקל באמצעות התרגול המכין את הגוף לאתגרים המלווים הריון.

כן מסייע התרגול בשיפור תפקוד מערכת העיכול, שלעיתים נוטה לצאת מאיזון בזמן הריון (בחילות,צרבות,הקאות וכיו"ב ).

לימוד אמנות הנשימה הנכונה בזמן הלידה יסייע לך רבות ללידה קלה וללא טראומות.

ואולי הכי חשוב : התרגול מסייע לנו לשמור על דימוי גוף חיובי בזמן שהכי קשה לנו לנשים בד"כ לשמור עליו כזה…ומשחרר מתחים נפשיים (ועל כן טוב ומומלץ גם לנשים המעוניינות להיכנס להריון).יוגה לנשים

כי כשאנו מרגישות טוב עם עצמנו אז … הכל טוב!

שיעורי יוגה לנשים נערכים בקבוצות אינטימיות ובמפגשים אישיים ופרטניים. השיעורים מעניקים כלים משמעותיים לאישה בשלבי ההיריון ומעניקים כלים ללידה קלה.

שיעורים אישיים לנשים בצפון– נערכים בקליניקה בגליל המערבי- במושב יערה ובנהריה או בבית הלקוחה.

שיעורי יוגה לנשים בהריון– במידה וישנה קבוצה (4 נשים ומעלה), ניתן לתאם סדנא/ קבוצה.

כמו כן במידה ותהיי מעוניינת להשתתף בקבוצה כזו לכשתתקיים, נשמח אם תצרי קשר ותשאירי את פרטייך על מנת שנוכל להודיע לך על קיומה. הקבוצות שנמצאות כעת בתהליך התגבשות הינן בנהריה, שלומי ויערה.

לחצי כאן עבור מערכת שיעורים ומחירון

לפרטים נוספים: סיגל 050-8314252